Meleklerim34 00:00 itibariyle 24+0 olduk Mısır koçanı 🌽 mla 😍 Bu haftalarda olanlar nasılsınız nasıl ilerliyor hangi meyve oldunuz Bebişinizle 😍🥰🌹
semakulekci Meleklerim34 25+3 olduk bende yazayım bari 😂 uygulama su kabağı diyor 🌸 sağlıkla gelsinler inşallah bazen zaman duruyor sanki geçmiyor hiç
Gokyuzum1 Meleklerim34 25im ben ama geçen hafta bebeğim çok sakindi bu haftalar güzel geçiyor genel olarak
Olvii Bende 25+3 oldum yarin seker yuklemesi yapilcak ac gidcem ama su icebiliyormuyuz acaba siz yaptirdinizmi