Dilankorkmaz Bugun kontrolumuz vardı, tekrardan alttan muane ettı doktor ve hiç acıklığımın olmadıgını zor doğum olucagını catımın bebege gore dar olup kafasının hala hazneye ulaşmadgını söyledi, 🤭🤭persembe gene gün verdi eger kafa hazneye gelmediyse acil sezeryan yapıcam ddi, ben cok korkuyorum 🤭🤭benim durumumda olan var mı arkadaşlar 🤰🏽🤰🏽
NurYlmz Dilankorkmaz bende binevi seninle ayni durumdayim acikligim yok karnim inmedi asagiya ve bebegin kilosu biraz fazla bende persembe gunu insallah sezeryan olacagim ve cevrem hala normal ol diyip tutturuyor deli olmamak elde degil
Seeda Dilankorkmaz korkacak birşey yok sakin ol çocuğunun bir tehlikesi yok sonuşda en fazla sezeryan olucaksın çok kötü birşey değil panik yapma. Bebeğin ve senin için sağlıklısı böyle demek ki 😉😊 sakin olmaya çalış