Sevinc-Berke Mrlorki Ay bende cuma günü gidicem gün verecek aralığın 10 yada 15i arası alırız demişti doktorumuz bakalım ne zamana denk gelecek 🥰👣💜
Mrlorki Eymen_Enis_Ser korkuda var bende diğerinde bı anda gelişmişti anlayamamıştım şimdi bilinçli olarak gideceğim🤗
Mrlorki -Arya- oyu oyyy siralandik o zaman hadi hayırlısıyla Rabbim kucağımıza kavuştursun…neler hissediyorsun?
Eceguldemir55 Mrlorki benim ki Nisan’da olucak ama ben de sizin gibiyim. İlk sezeyanımi anlık geliştiği için cok anlayamamıştım şimdi neyin nasıl olucagini da biliyorum bi korku bı heyecan basıyor 🤭
-Arya- Mrlorki Mecburi sezaryen olacağım bir tık korku var, normal doğum çok istemiştim çünkü kısmet olmadı. Heyecan, mutluluk, çok garip hissediyorum açıkçası 🤷♀️🤭
-Arya- Elaz 38+6da alacak, bebeğim ters hala hatta tranvers duruş yani yan duruyor, en baştan beri hiç dönmedi
Mrlorki Sevinc-Berke benim esas günü 13 Aralık’ta doluyor yani 40 hafta…ilki sezeryanla olunca bunada öyle karar verildi…
Sevinc-Berke Mrlorki Hayırlısı olsun canım evet sezaryan olunca 1 1,5 hafta erken alıyorlar benimde ilkim sezaryan
gulsen_0758 Benimde 2 Aralık 2. Sezeryanım ama korkuyorum illaki ameliyat Allahım inşallah sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza🤲🏻