13+5 im bende nefes alamıyorum resmen nefes açlığıda çekiyorum, burnum tıkalı yetmezmiş gibi ağzımdanda o derin nefes dediğimiz nefesi alamıyorum bütün yaşam kalitem düştü benimde tuzlu su yapıyorum ama onunda fazlası zararlıdır heralde bugün 3 kere yaptım 1 saat fln açık kalıyo yani napcam bilmiyorum:(