Busra_Yildiz nevarneyokk 10 hareketten çok az mı ? Seninki de hareketli bir bebek diye aklımda kalmış ama yanlışta olabilir
Ayyyse nevarneyokk canım ara ara benimde öyle oluyor heleki oynamıyor az dedim zaman stresimi anlıyor gibi oynamıyor eğer hareketi varsa çok takma için rahat edecekse git istersen acile ama dedim gibi haftamız aynı benim de ara ara az
sunashn50 nevarneyokk 35. Hafta bitti bebeğimin hareketlerinde azalma oldu eskisi gibi hiperaktif değil açıkçası korkuyordum ama sanırım çoğu kişide öyle
nevarneyokk Busra_Yildiz Gün içinde 10 oluyordur ama mesela geceleri hiç durmazdı düne kadar şuan çok sakin
nevarneyokk Ayyyse Hareket var çok şükür ama düne ve önceki düzenine oranla çok çok az ondan endişelendim ben bide bendede halsizlik bi tansiyon düşmesi göz kararması oldu bugün hep
Busra_Yildiz nevarneyokk doktorlar genelde 10 hareket sayıyorsanız sorun yok diyorlar birde artık yerleri daralıyor 33_34 de benimde bir sakinleşti o tekvandocu gitti arada götünü sağa sola atan bir tembel geldi. O uyku hali bende de var 4-5 gündür halsizlik vücut ağrısı ama benim nişanım geldi belki bu belirtiler onlardır diye düşünüyorum ağırlarım vs çoğaldı
Belacivciv nevarneyokk Yok saymıyorum artık doğum kanalına girmeye yakın olduğu için azalabiliyor eskiye göre ama endişe edersem dürtünce vs tepki alıyorum, günü gününü tutmayabiliyor sen de telaşlanma yarın da kontrol et için rahat etmezse doktora sorarsın
HaticeBerkayBalat3103 @nevarneyokk 34.cü haftadan beri az hissediyorum canım şuan 35+6 Haftalıgım normal dogum pozisyonundayız zamanımız yaklaştı hareketlerimiz de azaldı haliyle rabbim sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️🙏
Aag06 Uyiyordur gunu gununu tutmaz bazen bende cok korkardim hatta elimle artik bastirir durterdim sonra bi sag bi sol yatardim sirt ustu uzanincada hareket hissederdim icim rahatlardi son zamanlar bi cok hareketli oluyor bide az oluyor
nevarneyokk Aag06 Bugüne kadar deli dana gibiydi resmen dursada uyusam diyordum bugün şuan resmen lütfedip bir kaç hareket ediyor o da olmasa oturucam ağlıycam bi doğursaydım be
Busra_Yildiz Clementinee toplam diye hatırlıyorum çünkü çoğu hareketini bu haftalarda ben hissedemiyorum açıkçası sanki karnımın için uyuşmuş gibi ama ultrasona bakıyoruz hareket ediyor. Yani bizim sayabileceğimiz şekilde 10 hareket
nevarneyokk Clementinee İki saatte bir 10 hareket 26-32 arası çok ideal sayarken ama 33 ten sonra yemek sonraları elli hareket sayabilirken bazen iki saate bir ya da iki oluyor yani haftanıza bağlı
Nisann26 nevarneyokk Yani günde 10 kez hareket etmemiş olması problem olduğu anlamına mı geliyor, detaylı bilgi verebilir misiniz, eğer konuya ilişkin bilginiz varsa. Şimdi biz 34 (+1) haftalık olduk. Günde 5 6 defa hareket etmiş olması yeterli olmuyor mu
Busra_Yildiz nevarneyokk aayy İnan aynısını bende diyorum totosuna totosuna vurucam neler ettin bana diye 😂 bir gelsinler de sağlıkla inşallah 🙏🏻
nevarneyokk Clementinee Hayır bana doktorum hiç söylemedi kullandığım aplikasyondaki öneriyle saymaya başladım ama baya paranoyaklık bir hal olabiliyor . Bana kalırsa günde iki kez bir sabah bir akşam yemekten sonra sayın