nvn-mutlu İyi geceler anneler anne adayları 38+2 deyim burun kanaması ile hastaneye gelmiştim test yapıldı maalesef pozitif çıktı 😢 Tansiyonum da çok yüksek şuan yatışım yapıldı bekliyorum büyük ihtimalle sezeryana alınıcam Bana ve oğluma dua eder misiniz lütfen çok stresliyim
ege_ayaz_mom nvn-mutlu canım benim rabbim kolay kurtarsın inşallah seni ve bebişini sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Leylayz nvn-mutlu merak etme canım iki gün önce arkadaşımla konuştum covidli iken sezeryana alındı o da ve aşısızdı çok güzel gerçekleşti şuan ikisi de sağlıklı hiçbir sıkıntı yok Allah’a sığın sağlıkla olacak inşaAllah
Handeay7 nvn-mutlu çok geçmiş olsun, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 peki covid pozitif olduğunuz için yapılan farklı bir uygulama var mı? Refakatçi veya oda konusunda falan?
Rizeli Rabbim Şafi ismiyle şifa versin kardeşim 🤲🏼 Evladını da sağlıkla kucağına al inşallah. Sende ağrısız sızısız atlatıver ameliyatını inşallah 🤲🏼🌺 geçmiş olsun. Korkma bolca dua et sende 💐
Nevarebeka Allah yar ve yardımcın olsun canım hiç korkma Allah’ın izniyle hersey güzel olacak yavrunu sana seni yavruna bağışlasın Allah
Asyagiller Yani bebek gelişimi açısından daha erken olmaması iyi olmuş, siz de daha rahat ilaç tedavisi olursunuz iyi tarafından bakın, bol dua edin inşallah güzel düşünün, Allah acil şifalar versin inşallah 🤲🏻
nvn-mutlu Handeay7 çok sağol canım Allah razı olsun bebişimize kavuştuk çok şükür 🤲 Normalde takibim özel hastanedeydi covidim pozitif çıkınca kabul etmediler devlete sevk ettiler oda tek kişilik refakatçi de eşimde var