Kızlar merhaba. Ben 18 haftalık hamişim.🥰 24 yaşındayım. Kendimi bildim bileli ise anne olmak hep en büyük hayalimdi. Ama hayalimde ki hep bir KIZ bebekti🙈 Bebeğimin cinsiyetini 13. Haftamda öğrendim. Ve ERKEK 🐥 şimdiden çok heyecanlı olsam da, her hareketini hissettiğimde, ultrason görüntülerinde vs tabiki her anne gibi sevinçten deliriyor olsam da içim hep bir buruk kız çocuk istedigim için. Biliyorum bu bencillik veya bebeğime haksızlık herşeyi biliyorum düşünüyorum da. Ama işte kendime de engel olamıyorum. Kız bebek gördüğümde ve yakınlarımdan kız bebek haberi aldığımda içimin burulması beni de çok üzüyor. Bunu yaşayan hisseden mutlaka olmuştur aranızda. Dertleşmek konuşmak için bu postu açıyorum. Oğlumu da şimdiden çoook seviyorummm🥰
Rabbimin hikmetine de verdiğine de sual olmaz biliyorum yargılamadan benimle hislerinizi paylaşırsınız umarım 🥰