ozgeya ebru_ecrin_demir aynı makinadan bende de var,uzun süredir kullanılmadı.parçalarını nasıl temizleyebilirim acaba?
ebru_ecrin_demir ozgeya ben biberonlarını servisinden temin edip yenilemeyi düşünüyorum ama sizin az kullanıldıysa tüm parçalarını kaynatarak steril edebilirsiniz..
ozgeya ebru_ecrin_demir parçaları biraz pahalı olduğu için erteledim almayı,çünkü kullanıp kullanmayacağım bile belli değil sonuçta.kaynatıp bir deneyeyim ben,içime sinmezse yedek parça alırım o zaman.çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️
Gozdealpu Ben avent kullandım avent biberon ile. Memnun kaldım. Oğlum sol göğsümü tutmaya başlayınca gerek kalmadı. Çalışmaya başlayınca tekrar kullanacağım. Ben her kullanım sonrası kaynar suda bekletiyorum temizlemek için