Merhaba hanımlar. Ben doğumu memlekette yapacağım eşimde bizi doğumdan sonra 10 günlük babalık izninde almaya gelecek merak ettiğimiz bir konu var doğum olduğunda hemen babalık iznini kullanmamız mi gerekiyor yoksa kırkım çıkmaya yakın kullanalım hem iyileşmiş olurum hem hemen yola çıkmak zorunda kalmam diye düşünüyoruz aceba sonradan babalık iznini kullanabiliyor muyuz. Bu durumu yaşayan var mı.