Alparslaninannesi0 canım başta test bozuk gibi geldi .Daha sonra yeni attiğin resmi görünce var gibi duuryor.Ümit vermek istemem ama benim ovulasyon testlerim bu şekilde oluyodu yani akıyomuş gibi olup bozuluyordu.10 dk kadar sonra sanki yumurtlmaa oluyormus gibi kopkoyu oluyordu .4 5 gun hep bu şekilde devam etti en son gebelik testi yaptim ve onda kopkoyu bişekilde gordüm hamilr olduğumu