Kızlar bu benim 3. Hamileliğim. İlk iki hamileliğimde de Ferro sanol dynavit - gynoferon - decavit - devit3 gibi birden fazla ilaç vermişti doktorum. Yine aynı doktorum bu hamileligimde sadece vifolic isimli bir folik asit verdi ve doğuma kadar bunu kullanacaksın dedi aklıma çok takıldı sizce neden eskiden verdiği ilaçları vermemiş olabilir sadece bu folik asit yeterli olur mu çok kafam karışık bir sonraki kontrolde soracağım elbette ama size de sormak istedim sizler ne kullanıyorsunuz böyle birsey yasadiniz mı ?