Almernes35 Hamileyken özellikle bişey yapmadım ama doğumdan sonra daha hastanede çok su içmeye başladım rezene demleyip çay olarak içtim ve bebeğimi bol bol emzirdim. İnşallah bol bol sütünüz olur bebişe şifa olur sütünüz. İstediğini sorabilirsin tabiki yardımcı olabileceğim bişey olursa yardımcı olmak isterim. Rabbim anne olan herkese emzirmeyi nasip etsin 🤲😍