rgk Pelinssoglu 37+3 doktor bebek 40a kadar gelmez rahat dedi. ben de 40+0 a kadar gelmezse sezaryen olmak istiyorum. bi şekilde bu çocuğu dogurcam yeter😂
Hulya0621 Busra25c anladım csnim bende yarın gidicem gün almak için sağlıkla alırız kucağımiza inşallah bebislerimizi
Berkem78 Pelinssoglu bende 37 oldum bugün doğum izne ayrıldım çalışıyordum ikinci gebeliğim 11 aralıga gün verdi sezeryan sizin bebiş kaç kg
elanurrerarslann-44 Bende 36+4 devlette olucak 2. Sezeryanim daha randevu alamadim bugunlerde gidebilirsem gun alicam ne zamana verir bilmiyorum ama cok yoruldum artik bi an once bitsin istiyorum 🥺
annesi_ Hulya0621 ben 38+2 de sezeryan olucam doktorum tamam artık vakti gelmiş dedi sığmıyo zaten çok vuruyo 😄
Hulya0621 annesi_ sizin ne zaman olucak . Ay ben yarın gidicem her an seni alabilirim yarın dedi duruma gore soylucekmis çok korkuyorum ya
annesi_ Hulya0621 3 Aralık canım kısmetse 9da sezeryan olucam bende çok heyecanlıyım korkuyorum nasıl olcak nasıl biticek hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🤲🏻
Hulya0621 annesi_ ay canim bende bugün gittim bende gün aldim 8 aralık da olucak benimki de. 39 a gircem alçak beni şuan 38 im