pamuksekerinannesi Ciselbasaran 12+4 te ikili teste girmiştim 13 haftalık gözüküyordu kıza benziyor demişti.. 14+4 te doktorum bacak arası boş kız lehine dedi.. 18.haftada cinsiyeti görmüştü kesin kız dedi😂
Esraabrklu Ciselbasaran 😃 En ilginći benim ki bence.22.haftada öğrendik cinsiyetini. Deliye döndüm ama 😊😊
Sydgrdl Ciselbasaran benim doktorum bana 12. Haftada kız gibi ama alışveriş yapma dedi 15 de yine aynısını söyledi 18 de tamam artık kız yapabilirsin alışverişini dedi canım 😊 simdi 36dayiz 😎
PnarKoc Ben 14. Haftada öğrendim canım ama genelde 14. Haftada doktorlar emin olamadıkları için söylemeyip 15. Haftayı bekliyolar. Ama bebiş göstermezse o 20. Haftaya kadar çıkar.
Ciselbasaran Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏Hayırlı evlat olsunlar bizim ki sadece merak işte☺alışveriş için olsa gerek🙊
PnarKoc Çok güzel bi bekleyiş evet benimki de bi prenses 🙈☺ Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin kızlar 🙏🏻
pamuksekerinannesi Ciselbasaran Ben sordum cinsiyeti ne diye söylemedi.. Görünmez filan dedi.. Sonra konuştukça benim tatlı dilim sayesinde kıza benziyor dedi😂😂
Tgba Bende 14.hafta cimcime gibi duruo ama net deil demişti doktor.20.haftamda detaylı ultrasonda yüzde yüz kız dedi doktor.😍allah sağlıkla kucağımıza almayı hayırlı su gibi doğumlar nasip etsin inşallah 💕🙏
nilemnilay Haftamizdayiz doktor gecen hafta bacak arasinda çıkıntı goremiyorum dedi sadece kiz ya da erkek demedi hic 2 hafta sonra bakalim cinsiyetine dedi kesin konusmadi hic 🙂
Ciselbasaran Hayırlı uğurlu olsun kızlar hepinize inşallah, Allah bir avazda kucağımıza almayı nasip etsin🙏
DuruSuedaAca Esraabrklu bende neredeyse 20 haftadayım bende öğrenemedim ilk 13. Haftada erkekti şimdide kıza benziyor ama kesin değil