Kızlar 32+3 olduk çok şükür ama 3 gündür ara ara kasik ağrılarım var sizlerde de oluyor mu dün çok kötüydüm acile gittim nst bagladilar sancı çıkmadı serum taktilar rahatlattı ama bugün yine akşam üzeri ara ara kasik ağrılarım giriyo normal mi acaba kontrolüme de 10 gün var