Ceyo06 Merhaba aranızda yeniyim kızlar bu ay klomen ve çatlatma iğnesi kullandım 12.gun kan verdim negatif >2.30 du reglime 1 hafta kala yani. Sizce yukselirmi böyle olan varmı sonradan pozitif i gören
Sevimlianne_adayi Ceyo06 eğer iğneden sonra 12 ve 15 gün olduysa maalesef kuzum rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin benim de şuan 12 gün oldu yarın test yapacağım