Kızlar 6 aylık oğlum var, doktor sütümün yetmediğini söylediği için mama vermek zorundayım. Hipp 1 noyu oğlum doğduğunda içiyordu, bırakmıştık tabiki şimdi 2 no aldım, katiyen ağzına sürmüyor sinir krizine giriyor.
Ne yapmalıyım ? Başka mama mı almalıyım ?