BebekveAnneler 19 haftalık gebeyim İrritabl Barsak Sendromu Yaşıyorum. (3 aydır dışkı şeklinde değişiklikler var keçi pisliği gibi) Benimle aynı durumda olan var mı? Ne yapmam lazım. Düzelmiyor.