Mikmikbuk 23 Nisan ya da 1 mayısa denk getirsek güzel olur sanki 😌 nasıl gidiyor hamilelik? göbüşler çıktı mı
aysnrsvs Mikmikbuk 16+2 olduk Mayıs başı olur büyük ihtimalle göbek mi bebek mi anlayamıyorum😬 gebelik öncesi 25 kilo vermiştim şimdi kilo aldım göbekten aldım bence😣
Esmaonur Mikmikbuk bizim de nisan sonu inşallah 🙏🏻 18+4 olduk göbüş baya belli ediyor kendini artık, çok güzel geçiyor en başından beri 🌸
kucukcivcivim Mikmikbuk bizim de nisandan sonra bekleyin dedi doktorumuz. 17+6’dayız. Göbeğim çok çıkmadı, belki kilolu olduğumdan ya da iç karnım mı büyük artık bilemiyorum :)
Mihriban_krdg Mikmikbuk Nisan sonu diyor bakalım 18+3 günlügüz bizde üçüncü gebeliğin göbeğim kendini belli ediyor kayıyor gibi bayadır hıssediyorum ben
Mikmikbuk Ben 18+4 teyim. 3 gündür pıt pıt hareketleri hissediyorum. Göbekte çıktı biraz 😌 Hepimiz inşallah sağlıkla kavuşuruz yavruşlara🥰 hellonus Neslikra06 10Asli-han10 aysnrsvs Esmaonur
Mikmikbuk Svg02 Mihriban_krdg kucukcivcivim Ay canlarımsınız benzer şeyleri yaşıyoruz kader ortakları♥️😂 herşey çok güzel olur inşallah
Svg02 Mikmikbuk 18 olduk 00.00 itibariyle😍 göbeğim de çıktı artık ben burdayım diyor. 4 gündür de pıt pıt hareketlerini hissediyorum çok güzel bir duyguymuş❤
Aneebebek Svg02 aynıyız bende tam 18+0 oldum 00.00 itibari ile :))) cinsiyet öğrendiniz mi ben 16. Hafta da öğrenemedim göstermedi 20 hafta da kontrolde öğrenilen o olmazsa inşallah gidebilirsem detaylı da
Svg02 Mom125 güzel soru 😀 ben de bilemiyorum ya annem bebek üşür uzun kollu şeyler alınır diyor çok kalın olmamak şartıyla tabi
Mikmikbuk Mom125 Tomurcuk1 mucizegebelik6 Svg02 Ay bu yıl hazirana kadar soğuk olmuştu istanbulda yeni doğan şeyler bence hep kışlık olmalı😀
Tomurcuk1 17+3 olduk bizim de ya nisan sonu ya da mayıs başı ilk gebeliğim göbeğim baya belirginleşti sanırım iç karnım küçük minik minik hissediyorum sanki ama bazen bana mı öyle geliyor acaba diyorum inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza 🙏
Tomurcuk1 Mikmikbuk Evlendikten sonra Hatay’a yerleştim burası erkenden ısınıyor o yüzden uzun kollu fazla almıyorum 😊 zaten Allahın izniyle 3-4 aylık olduğunda yazın ortası olacak
Shewolf Mikmikbuk göbüş baya çıktı benim anlaşılıyor baya baya artık hamile olduğum 🙈🥰 ve çok korkuyorum gün geçtikte nasıl doğurcam diye ağlıyorum hep ❤️😂
Mikmikbuk Shewolf ay kız şimdiden o düşünülür mü bide adem havvadan beri 75 milyar kadın bunu yapmış😀 en basit çağdan en modern çağa kadar her devirde millet çatır çutur doğurmuş. Doğal bi durum onu şimdiden stres yapma herşey iyi olsun diye anca dua edilir 😀♥️
deletedmom27371 Mikmikbuk 15+5 sezeryan düşünüyorum şuan 2 mayısta olsun çok istiyorum tabi kısmet doktorum nasıl uygun görürse😍 göbeğim birazcık çıktıı 🌸