Edirefp 38. Haftadayım ara ara belimden kasıklarıma doğru ağrım oluyor kasılmayla birlikte. Sanki ishal olmuşum gazım var gibi bi ağrı ama yok. Bunlar Doğum sancısı mı acaba? Gaz sancısıylamı karıştırıyorum ben ? Tecrübeli Doğum yapmış anneler ?
Zeynepreyyan Doğum sancısı genelde rahim kasılması ile oluyor . Bir de doğum sancısı belli aralıklarla gelip şiddeti azalmayan tam tersine artan bir yapıya sahiptir. Uzanmakla yatmakta duş almakla geçmez
Zeynepreyyan Edirefp olabilir canım rahim kendini normal doğuma hazırlamak için yalancı sancı yaparmış