Kubraa23 apandist değildir korkmayın, apandisit ameliyatı oldum bir sene önce. Şu an o bahsettiğiniz göbek deliği yanındaki ağrılar da oluyor hamilelik nedeniyle, sanırım gazdan kaynaklı. Ameliyat öncesinde karnımda dolanan bi sancı oldu. İlk önce tüm karın bölgemde ağrı vardı. Sonra sağ belime yerleşmişti ağrı. Ama kasıkta baskı yapınca ağrı oluyordu. Onu doktorlar elle muayenede bile anlıyorlar. İçinizi ferah tutun. 🤗