Benimde hamileliğin en başından beri kalçamda ağrı var yürüyüşümü engelliyor bazen. Magnezyum kullanıyorum oda geçirmiyor hafifletiyor sadece. Doktor da magnezyum geçirmez bağlar gerildiği için ağrı oluyor klinik bi tedavisi yok dedi. Kiminin kalçasında, kiminin belinde, kiminin de kasığında oluyormuş bu ağrı.