By-gizemli-17 Kizlar coraspin gebelik te bebeğe zarar verirmi kesemi görmedim daha korkuyorum doktorum kullan dedi ama bana bıraktı içip icmemeyi 4 düşüğüm var korkuyorm 😔
minikkoalammm By-gizemli-17 düşüğün varsa kullan tabi coraspin kan sulandırıcı kanında pıhtılaşma yapmasn 27. Haftam da bıraktırdı doktorm 1 boş gebelk geçirdiğim için kullandm
Asel2520 By-gizemli-17 bende 7+2 haftalık hamileyim ve 32 . Haftaya kadar kullanıcaksın dedi doktorum
Seherdmrkl By-gizemli-17 ben de 9 haftalığım canım. Daha önce bir kalp durmasından kürtajim var o yüzden doktorum keseyi görür görmez başlattı. Zararı değil yararı vardır doktor bebeğe zarar verecek birşey yazmaz sonuçta. İçin rahat olsun
iki_bal_annesi58 By-gizemli-17 7 haftalık iken kanımda koyuluk çıktı o gündür içiyorum günde 1 tane Kanda koyulasma soyunu olunca bebeğe kan gitmiyormus zararlı olan bir ilacı doktorlar yazmaz canım kullan bebeğin için
By-gizemli-17 Kullanım degilmi bir sorun ypmaz çok korkuyorum rabbim kimseyi böyle dusunculere sokmasn
Benur By-gizemli-17 kullaniyorim hic sorun olmadi cok sukur kan pihtilasmam var dogurana kadarda kullanicam igneyle birlikde