Ruveydahifa 40+4 oldum ve 20 dk da bi adet ağrısına benzer kasık ağrılarım oluyor sizce tahminen ne zaman doğururum
tgba715 Ruveydahifa canım ben de doğurmayı bekliyorum durumunu bilmiyorum ama üste kalsın sağlıcakla al kucağına bebeğini insallah
Tuttifrutti Ruveydahifa dr a görün tatlım kasılmalarını takibe al kaç dk arayla ne kadar sürüyor. 😊 eğer Allah nasip ederse dünyanın en güzel şeyiyle karşılasacaksın 🌺
Tuttifrutti Ruveydahifa doktorunla iletişime geç haberdar et sana yol gösterecektir. Ama korkma ve telaşlanma derin nefeslerle kendini rahatlat. Güzel şeyler düşün.