Bebeğim 3 aylıkken hamile kalmışım hiç anlamadım bebeğim emmek istemiyordu zorla emzirmeye çalışıyordum sonra arkadaşım illa test yap dedi başta hayır hamile olmam imkansız dedim ama sonra yaptım ki hamileymişim şuan 6 buçuk aylık olduk bebeğim de 9 buçuk aylık çok zor bir süreç ve 4.gebeliğim başlarda çok ağladım ama yapacak bir şey yok Rabbim verdiyse kolaylığını da verecektir inşallah diye kendi kendime teselli veriyorum 2 buçuk ay kaldı hayırlısıyla diğer 3 doğum normaldi bunu sezeryan düşünüyorum nasip olursa ve tüpleri de bağlatcam ben tedbirimi alayım takdir yine yüce Rabbimindir 🤲🤲🤲