DerinMavii Bebeğimde gaz sancısı olmaya başladı Aptamil kullandigimdan beri mecburi mama takviyesi yapmak zorundayım başka bişey alayım diyorum tavsiyeniz var mi
Ilkayy DerinMavii ilk baş bebelac gold aldım. Bebeğim çok severek içti ama kaka yapmadı. Doktorunu aradım hipp al dedi hipp hem daha az şekerli hemde anne sütüne yakınmış. Hippiin gazlı bebekler için olanı var biz ondan kullanıyoruz memnunuz
annembabam DerinMavii golden goat ve hipp 👌🌸tabi deneye deneye oluyor bazı durumlar . Evlatlara hangisinin iyi geleceğini seçmek 🌻🌻🌻🙏🏻
Ceylin680 DerinMavii aynı markanin ve sma nin gaz yapmayan mamaları var.birde keçi sütlü mamaların hazmı çok kolaymış.tek sıkıntı bazen bebekler mama deistirmek istemez yani tadını sevmez .inşallah bir alıp deneyin olmassa devam aynı mamaya
ogretmen_anneee DerinMavii hipp combiotic al canım . Çok araştırdım sindirimi anne sütü gibi daha kolaymış az şekerli anne sütünü de yadırgamıyormuş cocuk cevremdekiler hep bunj kullanıyor ancak diğer mamalara göre fiyatı biraz fazlaymış galiba .
DerinMavii ogretmen_anneee artık fiyatını bosvericem canım nabiyim düzgün uyku yok beslenme yok sütum azaldi mama bari destek olsun yoksa aç kalıcak bebiş dediğini araştırıcam bende aklıma yatarsa onu alayım
ogretmen_anneee DerinMavii çok haklısın canım inşallah şifa olur kimden duyduysam kabız olmamış gaz olmamış anne sütü hemen sindirilmiş . Diğer mamalar daha tok tutarken bu anne sütü gibi hemen sindirildiği için daha çok sevilmiş . Araştırmalarım bunlar 😌
nevarneyokk DerinMavii Keçi sütü anne sütüne en yakın olan şey . Ben çok araştırdım bu mama işini henüz doğurmadım ama sütüm gelmeyebilir bir şey olabilir ilerde işe dönüncede mama vereceğim malum . Sizde bakın içeriği güzel 👍🏻
DerinMavii nevarneyokk Keci sütü sürekli kullanımda bebekte bı anemiye yol aciyormus öyle şikayetler vardı ama bilmiyorum kafam karıştı ya