14+5 teyiz belki yarın cinsiyetini öğreniz 🥰 7aralık 5. yıl dönümümüzde küçük çapta bir Cinsiyet partisi yapmayı düşünüyoruz 5 yıldan sonra tüp bebek tedavisiyle nasip oldu inşallah kucağımıza almak da nasip olur☺️ cinsiyet partisi yapan veya yapmayı düşünen arkadaşlar nasıl yaptınız veya nasıl düşünüyorsunuz fikirlerinizi bekliyorum ☺️ butik pastacıyım zaten bebişim ilk pastasınıda yapmak nasip olcak 🥰