KadersizMelek SekerAnne previa değil acreata canım, çok zor geçiyor günler. Korkuyorum iyice zaman daraldı 36+2
Deletedmom_7156 SekerAnne bizimkide aşağıdaydi doktor yukarı çıkma ihtimali var dedi yaticaksin hep dedi bakalim nasil olucak düzelcek mi duzelmicekmi
adsmom SekerAnne 25+5’teyim. Artık çıkma ihtimali yok dedi doktorum 15 gün önce lekelenmelerim oldu. Şuan progestan kullanıp yatıyorum, wc dışında ayağa kalkma dedi 🥲 umarım sağlıkla kavuşuruz.
KadersizMelek SekerAnne evet az kaldı 7 aralıkta randevu var belki doğuma bile alır,çok yıprandım ve yoruldum. Sizin için de herşey yolunda olur inşallah sağlıkla kavuştursun Rabbim 🤲🏻
Deletedmom_7156 SekerAnne doktor plesantasi aşağıda dedi kendi doktorum haric baska doktora gitmiştim bakalım Perşembe günü net belli olucak ney olduğu
SekerAnne KadersizMelek yorgunluğunuzu tahmin edebiliyorum sağlıkla kavuşalım kuzularımıza amiiin inşallah
Deletedmom_7156 SekerAnne Amin inşallah Allah’ım bütün hamilere sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🙏
Gamzeyasarr Merhabalar ben 16 haftalık bir gebeyim dün doktor plesantası biraz aşagıda dikkat et dedi ama yukarı çıkar 26 haftaya kadar dedi sizce korkmalı mıyım 🙄
Sedarda Gamzeyasarr Devlet has.doktoru plesanta alt segmentte dedi ben de 16 haftaliktim gittiğimde,sonra kendi doktoruma gittiğimde muayene esnasında sordum,bu haftalarda normal,zamanla yukarı çıkar endiselenecek birey yok hersey yolunda dedi
SekerAnne Sedarda maşallah ne güzel 🌷 benim 24+4 yerleşmiş görünüyor ama yine de umudumu kaybetmek istemiyorum
Gamzeyasarr Sedarda bu zamana kadar kimse dememişti bana ama o doktor da 26 haftaya kadar çıkar yukarı dedi
SekerAnne adsmom çok geçmiş olsun canım , sağlıkla geçsin günlerimiz kavuşalım kuzulara seninki hangi çeşitiydi?