Elvinaise hareketlerini hissetmeye başladın bende sanki hissetmeye başladım 15 +4 üm ama öyle bildiğin hissetmeye değil varlığını artık karında ama yok tekme yok balık gibi falan gibisinden değil sadece karnımda olduğunu artık hissediyorum daha yakından ve hiç bukadar hissetmemiştim daha doğrusu normalde hamile olduğuma bile inanır gibi değildim 4. Aya 4 gün kala bu hale geldim bklm inşallah tamamen kendini hissettiğim bir döneme de girerim hareketlerini falan ilk gebeliğim hiçbir hamile kadini yakından da görmedim hareketlerini falan bilmem hamileliği de bilgisiz basladim yaşayarak öğrenen insanım garip geliyor ama güzel de 😅