syhnbebek Burcinhangul evet pozitif ama kan tahlili verirseniz daha çok içiniz rahat eder 😊 şimdilik gözünüz Aydın
Ozge Burcinhangul evet bence var. geçen hafta benim de böyleydi. Ertesi gün kan verdim. Siz de yarın kan tahlili yaptırın 😇
Mikmikbuk Burcinhangul Var görünüyor hayırlı olsun, kan vermek yerine ayrıca 10 gün sonra tekrar idrar testi yaparsanız ikinci çizgi koyulaşır. 😌
Meltem_Akgn3 Mikmikbuk o kadar beklemek saçma kan verse öğrenir herşeyi düşün ya dış gebelik oldu takip edilmesi gerek betanın
Burcinhangul Çok teşekkür ederim kızlar o kadar hevesim kırılmıştı ki kimyasal dediler betan 1 dediler ama reglim 7 gün gecikti bugün ilaç içmek için test yaptım afallayip kaldım
Bfduam Burcinhangul betan adetini geçtiğinde mi 1 di? Burda var görünüyor, sağ salim kucağına aldırsın Mevlam meleğini🤲
Mikmikbuk Meltem_Akgn3 Hayır sürekli beta kontrol etmek asıl saçma. 5.5 veya 6.Hafta keseyi görmezse dış gebelik var diyebilir. Betaya göre dış gebelik var diyip kürtaja gitmek saçma her türlü kese kontrolü yapılmak durumunda. (Kanama yoksa)
mom3516 Burcinhangul ay benimki fotoda bile belli değildi ben hamile değilim diye çöpe attım görümcem dedi ki hamilesin kız neden attın çöpe çizgiyi ama sadece ben görüyordum djejkdoe gittim betam 16 cıktı doktor 2 güne tekrar bakalım hamilesin hayırlı olsun dedi
Burcinhangul mom3516 ay canımın içi inşallah öyledir beni bu ay psikolojik olarak o kadar bitirdiler ki anca anca heyecanlanıyorum ☺️
mom3516 Burcinhangul bende öyle bi ay öncesinde negatifi gördüm diye sabahtan akşama kadar ağlamıştım eşim bi daha test yapma sakın dedi bende korkumdan yapmaya bile cesaret bile bulamamıstım cok sükür pozitif cıktı. İnşallah gönlünüzdeki nasip olur çok dua edeceğim sizin içinde. Güzel haberlerinizi alalım inşallah ❤️
Burcinhangul mom3516 vallahi benim eşimde aynısıni dedi test al dediğimde küplere biniyordu inşallah dediğiniz gibi pozitiftir de gönlüm rahata kavusur☺️
Burcinhangul Bfduam adet geçmeden 1 dediler ama sağlık ocağına artık güvenmiyorum çünkü ilk betam 7 çıktı reglimden 10 gün önce sonra tekrar sağlık ocağında yaptırdım sonuç için aradılar negatif canım gebe değilsin kimyasal gebelik yasamissin dediler bende bırakmıştım peşini grip oldum hala regl olmayınca ilaç içmek için eşime test aldırdım sonuç bu
Bfduam Burcinhangul var,yok demekten ziyade beta değerini keşke söyleseydilerde negatif demek yerine, neyse ki can sıkıcı da olsa geride kaldı inş,şimdiden sonra takip ettirirsin yükselmeyi.
Htcokur Burcinhangul Benimde öyleydi çizgi çok net o kadar çok test yaptım ki zamanında yok çıkması testin hatalı olması demek Buda %1 ihtimal sanırım kan ver kesin hamile çıkacaksın 1 hafta sonra keseni görürsün Allah’ın izni ile hayırlı haberlerini bekliyorum yarın hemen git doktora dua edicem sana 😊
Burcinhangul Htcokur ay canım benim vallahi içimi açtın mutlaka testi de paylasicam ilk siz ogreneceksiniz ☺️