SuraUG Hamileyken şekeri çıkan var mı aranızda, insülin kullanmaya başlayan varsa, doktorunuz şekeriniz kaç çıktığında başlamıştı ?
Faddoli23 SuraUG ben yükleme yaptırmadım evde tesadüfen farkettim 160 Lara kadar çıkıyordu şimdi insülin kullaniyorim 34. Haftadayim insulinden kullansamda dikkat etmezsem gene cikiyo
Hcrklk123 SuraUG Elçin demirelin 15 dk lık vidoları vqr hamileler için bazen de açıp onu yapıuorum öyle çok güzel düşüyor şeker
aysnrsvs SuraUG ilk gebeliğimde kullanmıştım insülin korkmayın ama yüksek şeker bebeğe zarar verir dikkatli olun kontrol altında tutulmalı
SuraUG Faddoli23 Faddoli23 peki sınırın ne olduğunu biliyor musun bana 5 günlük takip verdi doktor, bu akşam 141 çıktı
SuraUG ikiprensesannesiii beş günlük takip istedi doktor ilk gün tokluk 125 2. Gün 141 çıktı, insülin başlama ihtimaline karşı çok tedirgin oldum, sizce başlar mı
Hcrklk123 SuraUG Bende de çıktı şeker ama yemekten hemen sonra 15 dk evin içinde dolanıyorum sonra düşüyor zaten yada vaktiniz varsa günlük yürüyüş çok iyi geliyor çok güzel düşürüyor bana da doktor dedi.İnsüline gerek kalmadan düştü.Tabi diyete uymasam hemen fırlıyor hemen onun için biraz dikkat ve hareket lazım canım
SuraUG ikiprensesannesiii zaten diyet yapıyorum şuanda 5 günlük diyet ve şeker ölçüm sonuçlarını istedi, hastahanede ölçtüğünde 218 çıktı bu yüzden takip verdi şimdi diyetler 1. Gün 125 2. Gün 141 çıktı, inşallah vermez insülin
ikiprensesannesiii SuraUG üzülecek birşey yok Allah korusun eğer şekerin yükselirse daha çok üzüleceğin sonuçlar yaratabilir. Stres de şekeri yükseltir psikolojin de çok önemli. Ben ilk gebeliğimde de kullandım şimdi de kullanıyorum olması gereken neyse onu yapmalıyız üzülüp ahlayıp vahlamanın bir kazancı yok malesef ☺️
SuraUG ikiprensesannesiii öyle tabi haklısınız, size de çok geçmiş olsun sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah🙏🏻