Aynurerogluu İyi geceler güzel anneler 💜 şimdi size birşey sorucam ilk gebeliğim 19+4 haftaligim oğlum olucak ama hareketlerini hissetmiyorum daha erken midir acaba hissedemeyince de kokuyorum 😔
Smyrayldrm Aynurerogluu ılk gebelıgı sinde normal cnm benım 3. Hamılelegım benımde oglum olacak cnm 20 haftalık olduk oyle hissettim yani suanda 22 haftalıgım bir gun hıssedıyrm bırgun hissedemiyorum uyuyr herhalde diyorum uykucu bıraz 🤣🤣
Aynurerogluu Ohh içim birazda olsa rahatladı endişe ediyorum ister istemez birazda tez canliyim sanırım 🤗