1Nermin ben iki tane emzirme atleti almıştım emzirirken kullanmak nasip olmadı rahatsızlandm hastanelerde taktm sütyensiz çok rahat oldu emzirirken iki gün kullanmıştım o zaman da rahat etmiştim hem sıkmıyor hem sütyen var gibi tutuyor birileri geldiği zaman falan giyiyordum şmdi de giyiyorum 😅