Busraaydiiin1 Kızlar 13 haftalık hamileyim fakat 2 gündür karnımda bir şişkinlik var karın ağrısı yapıyor 😖afedersiniz sanki içimde gaz birikmiş gibi. Aranızda bu durumu yaşayan varmı ? Neden olur ? Yada nasıl geçirebilirim bu durumu?
Busraeroglu Busraaydiiin1 aynı durum bendede var. Özellikle akşamları oluyor çok kötü oluyorum. İnşallah bı çözümünü bilen vardır 🙏
Busraaydiiin1 Busraeroglu evet akşamları oluyor banada. Yatamıyor insan Allah yardımcımız olsun napcaz böyle bilmiyorum