minikpandammmm Kızlar 13 haftalık hamileyim . Cennet hurması yedim ve rahmimde ağrılar başladı . Acaba hurmadan mı oldu ? Yemeden önce bir şey yoktu . Cennet hurmasının yan etkisi , zararı var mı ki ilk haftalarda ?
MerveeD minikpandammmm hacı hurmasının ilk aylarda yenilmesi önerilmiyor açılmayı sağlıyormuş ama 1 2 taneden ciddi bsey olacagını sanmıyorum, cennet meyvesi dedgımız hurmadan yedıyseniz hc bır sıkıntı olmaz ben 3 ay boyunca yedım yemeye devam edıyorum
Smyrayldrm minikpandammmm cnm bende hergun yıyrm 22 haftalıgım sukur bsy yok yani bence buyuyr ondandır cnm korkma
aysnrsvs minikpandammmm yok kuzum bı zarari olmaz aksina faydalı vitamini bol normal ağrılar hergun ymbir yerim ağrıyor
minikpandammmm MerveeD sağol canım . Cennet hurmasıydı ben de sorun olmaz diye haftada bir yiyordum ama dün korktum . Başka bir şeydendr belki . Üstümü örtüp ısınınca uzanınca geçti
minikpandammmm Smyrayldrm tamam canım insallah bir sorun yoktur 🙏🏻 Haftada bir yiyordum bn hiç bir sorun olmamıştı vallahi . Dün korktum 😟 ilk defa rahim ağrısı oldu
minikpandammmm aysnrsvs olabilir canım haklısın normal ağrıdır belki. Uzanınca geçti : rahimde hiç olmadığı içim korktum 😟
Mikmikbuk minikpandammmm hacı hurması değil cennet hurması diyor trabzon hurması yani anlıyorum. öyle 1 tane yemeyle zararı olmaz hatta yararlı folik asit deposudur gidemde yiyim şimdi hattaa😀
minikpandammmm Mikmikbuk hahahhh afiyet olsun canımmm haftada 1-2 falan yiyordum çok faydalı diye . Ama rahmimde dün çok Ağrı oldu . Biraz üstümü örtüp uzanınca geçti . Ayakta baya oldu hiç olmayan bi Ağrı . İlginç
Mikmikbuk minikpandammmm Bilmiyorum bende bi sıkıntı yapmıyor belki kişiye özel bi yan etkidir 😌 gözlemleyin olmadı uzak durursunuz☘️ sağlıklıca
Smyrayldrm minikpandammmm korkma cnm bende sureklı yoyrm alahım esırgesın ınslh folık asıt dıyrkar bıde canım cok ıstıyo benjm sag saglım kucagımıza alırız ınslhh 🥰 🥰
Brcpk minikpandammmm hic bir sorun olacağını düşünmüyorum bende 16 haftalık hamileyim çıktığı zamandan beri hergun yiyiyorum ve çok sağlıklı