Teusa Haftadayim. Çok düşündüm ama vazgeçtm hep asidan. Şimdi işe döndüm ve korkuyorum biraz. Evdeki gibi rahat değilim, ilk dozu olsam diyorum ama çok mu geç kaldim doğuma 2 ay var ama bilemiyorum ;(
Merveonay Teusa doktorunuza danışın bunu ama evdesiniz diye niye olmadınız ki bu virüs sadece dışarıya yokki gelenin olur marketten aldıkların olur herşey maalesef ki riskli ☹️ İnşallah sıkıntı görmez olursun aşını canım
Nnefri999 Teusa ben 36 cı haftada yaptırdım ilk dozu Hiçbir yan etkisi olmadı ( bende korktuğun için uzattım hep yaptırmadım ) ama son haftalarda hastaneye artık sık sık gidiyorum Çok kalabalık oluyor karar verdim yaptırdım Doktorumda yap dedi sorun yok 🤷🏻♀️ Sadece 2 ci doz artık doğumdan sonraya kaldı
misirveannesi Teusa 13. Haftamda covid olmustum doktor 3 ay bekle aşı ol dedi tam 30. Haftamda biontech oldum herhangi bi yan etkisi olmadı 🙏🏻
Merveonay Teusa Olma şansın varsa ol canım emin ol olunca daha kolay atlatıyorsun eşim döktüm akrabam herkes öyle inatla aşı kötüleyen karşıt insanlar var ama annemin kuzeni Ankara Gülhane hastanesinde enfeksiyon hastalıkları uzmanı doç.Dr Ümit savaşçı instagramdanda takip edebilirsin paylaşımları bilgilendirmeleri röportajları İnan bundan kurtuluş aşı ve toplumsal bağışıklık çünkü daha bugün babamın amcası yoğum bakıma kaldırıldı ailecek covidlersi daha 2 hafta önce Babannem dedem aşılılar bildiğin grip gibi atlattı ama diğeri yaptırmadı aşıyı emekli bi yere gittiğim yok diye şimdi yoğun bakımda ve artık bu sabah 8 akşam 8 ilacıda vermiyorlarmış beyin kanaması riski yüksek diye kendi haline bırakıyorlar zaten olma şansın varsa ne olur ol en çok üzülüyorum tanısamda tanımadamda ya bişey olursa diye ❤️❤️
Momsland Doktorunuz öneriyorsa olabilirsiniz ben 20.haftadan sonra olmuştum çünkü 20 hafta öncesinde önermedi ama sonrası içinde şu haftaya kadar vs gibi bir şey demedi sadece 20den sonra dedi
Gulali Teusa 36.haftadan önce yaptırın diyor doktorlar eğer düşünüyorsan bi an önce yaptır bence bende 32.haftamdayim 10 gün önce ilk dozu yaptirdim
Anemoniasp Serifedayan Hastaneden hastaneye değişiyor mu bilmiyorum. Fakat ben sordum hastaneme aşı olsa da olmasa da isteniyor.
Teusa Merveonay peki hangisini olmak gerekiyor , takip edeyim hemen dediğiniz kişiyi. Sinovacin hamileler üzerinde herhangi bir zararı yokmuş ama biontech için yeterli araştırmalar yok sanırım, YouTubeda bir doktordan dinlemiştim ama
Boncugummmm Merveonay ya 😥yazdıklarınız içime işledi dha bende olmadım doktorumun onayını beklyorum. Risklerimz wardı şuan beklemedıyız ama çok korkuyorum aşısızım diye. Hamılelk öncesi de vurunmamştm gebelk düşünuyorum bi etkisi olrsa diye annem sürekli kzyor once vurunmadn diye😪
Teusa Masalminik yarın yaptırmayı düşünüyorum bugün kendimi koruyamadıgm bir ortamdaydim. İçim o kadar huzursuz ki.
Merveonay Sybabyss Bizim sülale arkadaş çevresi herkes biontech oldu canım bizde 2 doz hatta Aralık sonu 3. Doz açılacak bize doktorum izin verirse onuda olacağım ben eşim falan direk olacak
Merveonay Boncugummmm inşallah şu süreçte yakalanarak sıkıntı yaşamazsınız ya önemli olan o yoksa doğum falanda sıkıntıya giriyor hastane kontroller falan vurulmadıysanız da nolur dikkat edin eve giren herşeyi silin dışarı mümkün oldukça çıkmayın eşleriniz dikkat etsin misafir kabul etmeyin sizler daha iyi bilirsiniz önlemleri tabiki şüphem yok ama sıkıntı yaşayın istemem ben ilk alı dediler bilime güvenirim dedim vuruldum 2. Doz dediler hemen 3. Ede 6 ay geçmesi gerekiyormuş henüz açılmadı ama benim derdim o Allah’ın izniyle aşıdan zarar gelmez inşallah dizinde sorun olmaz vurulursunuz olmasada yakalanmadan bu süreç atlatırsınız ❤️
Boncugummmm Teusa bnde bir türlü karar vermemişti szn gbi şmdide doktr onayını beklyorum çokda korkuyorum vallahi