Benim suyum gelmemişti canım doktor patlatmıştı normal sancıdır diyip gececegin bir agrı olmuyor farkına varıyorsun ben ilk gebeligimde ya dogurursam diye diye kafayı yemiştim şimdi doguracak olsam bile b sancılarım 2 dk bire düşmedigi sürece hastaneye bile gitmem böyle karnında şiddetli bir gaz varmış gibi belin sırtın kasıkların agrır birde wc gitmek istersin her an altına yapacakmıssın gibi sanki büyük abdestin varmış gibi iste o cocugun baskısı belirtiler bu isal olmayla alakası yok ben sanki tuvoletimi kacıracam sanıp tutardım kendimi doktor o bebek desedr ellimde olan birşey degildi 7 de catala cıktım 11 de dogurdum bayaa zordu yapmanız gereken tekk ama tek şey tuvoletimi yapacam diye korkmayın olabildigince ıkının. Ben doktoru dinlemeden kontrolsuz ıkındım 10 tane dikişim vardı 😔