_ipekkkkk hilalsunar1 . Şimdi 30+1 olduk 29+6 da gittik 1507 Gr dedi 30+6 la uyumlu dedi suyu iyi dedi 1 hafta önden gidiyormuş şeker var ondandır belki 🤷♀️😕
sabirsizmomy hilalsunar1 32+5teyiz son kontrolümüz 32+3te 2.225kg çıktı 33+2 ile 1 hafta kilosu önde çıktı
_ipekkkkk hilalsunar1 Amin canım cümlemizin inşaÂllah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucağımıza aldığımız günleri görmeyi nasip etsin Rabbim 🤲👣🌸
hilalsunar1 Bizde 37 haftalığız 2 800 gram dedi som haftalarda daha iyi alırlar diyorlar ama ben kusmalarım devam ettiği için yediğimi geri çıkartıyorum üstüne iştah sıfır kilosu yavaş ilerliyor sanki
_yagmurcuum_ Didemmmmm maşallah 35 veya 37.hafta kaç kiloydu bebiş acaba bende tam 38+6da doğum yapacağım da 😊
SseeddaaK 36+1 de 2600 gramdı. Çarşamba 37 oluyoruz kontrolüm var çarşamba günü göreceğiz bıdık kaç kilo olmuş🐣
leyla18 alyaninannesi2 maşallah özellikle tükettiğiniz biseyler varmi benim oğlumda öyleydi bu ikinci gebeligim iştah sıfır o yüzden geriden gidiyor
alyaninannesi2 leyla18 yok vallahi sadece ne yesem yarıyor bide aşırı iştah arttı 30 haftadan sonra ondan dolayı sanırım 🥰