Ve canımı çok acıtıyor dün doktor kontrolümüz vardı nst sancım çok hafif çıkıyor bebeğin hareketlerine gayet iyi diyor doktorum ama tam doğum kanalına girmedi dedi dün yarı girmiş biraz daha inmesi gerekiyor demiş acaba bebeğim inmeye çalışıyor çok fazla baskı hissetmeye başladım