Sibelbilen 1 haftadır adet gibi agrılarım vardı bebeğim kanala girmiş ama bugün sabahtan beri karnımın alt tarafı kasılıyor belimde çok agrı yapıyor napmalıyimm doğum habercisimi acaba yarın sabahta kontrolüm var
Didemmmmm Sibelbilen bende 00;00 da 39+3 olacağım bir haftadır özellikle geceleri adet olacakmışım gibi ağırlarım oluyor ama 5 dakika bile sürmeden geçiyor.Perşembe günü kontrol e gittim oğlum kanala girmemiş sancı ve açılma da yoktu. 2 gündür kasıklarımda aşırı bir baskı var ve oğlum aşırı hareketli🥴 Yarın tekrar gideceğim bakalım hayırlısı ne diyecek doktorum