_meltem2 Reglma daha 4-5 gün var kan testi verdim 1.57 çıktı ama hamilelik belirtilerim var sizce neden ne yapmalıyım :(
Mariamu _meltem2 Benimde adetime 6 gün kala 2 küsür çıkmıştı sonra adetten 2 gün sonra tekrar verdim. Şuan 3 aylık hamileyim 🥰 Allahtan ümit kesilmez inşallah seninde vardır 🤲🏻❣️
babycom456 Benımde adetten 1 gün önce 1.20 cıkmıstı canım adete yakın hafif yükselme olabiliyomus 5 üstü gebelik sayılıyomus
babycom456 Burcinhangul resim yükle iö den oluyomus canım google yaZ resm yükle ordan linki kopyala burda paylas
Birgul Burcinhangul - Bu https://imgyukle.com/ bu adrese yükleyin resmi, yüklediğinz resime basılı tutun ve kopyala diyin. Posta yapıştırın.
babycom456 _meltem2 amin canım benım inşallah rabbim hayırlısıyla en kısa sürede hepimize nasip eder 💖
Adensu_ Benimde reglime 3 gun kala 0.1 di , acaba yukselirmi benimkide , belirtilerim var.. Normalde yarin adet olucam bakalim hayirlisi🥰