yunusemreninannesiii Kızlar size bir şey sormak istiyorum 19 +5 haftalık gebelikte bebeğim böyle yumruk gıbı kasılıyor resmen normal mi 😑
Nonamirce yunusemreninannesiii ben de 19+6 yım benimde oluyordu dr gittim bir sorun yok dedi. Stres olabilir dedi
Nonamirce yunusemreninannesiii tabi bebeğin eşi aşağıda olduğu durumlarda da kasılma yaşanıyormuş. Muayene gününüz yakınsa sorun doktorunuza
Burcinmert yunusemreninannesiii benimde oluyor Kasılmam 25.haftaya giricem bende kullanıyorum magnezyum ama hemen geçiyor bende saniyelik oluyor birde günde 1 tane soda için oda iyi gelir