34 haftamiza giriyoruz bu gece inşallah bu akşam besigimizi kurdum park beşik ilk defa kurdum ama başardım şükür acaba erken mi diyorum doğum çantası da yarım yamalak hazır eksiklerim var henüz aslında kurma sebebim bu bikac gundur ağrılarım çok bugün kasik bel ağrısı çektim baya bebişim karnimda sertleşti çatı ağrısı 25 haftadan beri var zaten ne olur ne olmaz diye yapiverdim bu aksam acele mi etmişim diyorum şimdi de 😏