annem beni doğurana kadar icmis hamileyken bisey olmuyo ama bebek doğunca cok sıkıntılı cünkü gaz yapıyo. ben doğunca pisik olmusum coook fena doktor koladan demis ve o zamandan beri ağzına sürmez😂 24 sene olmus yaklasık..
bende iciyorum bu arada kola 1-2 bardak