Buse27 Acile git orada doğumhaneye yönlendiriyorlar. Benim de tesadüfen öyle oldu.
Bak mesela ben de ne kaşıntı ne yanma vardır. Tek şikayetim su gibi akıntım olması. Bir ara gece 12 civarı aşırı derecede akıntım oldu
Ama suyum mu geldi akıntı mı anlamadım. Sonra doktoruma söyledim hemen acile git dedi.
Ben en yakın hastaneye gittim saat gece 01:30 du. Alttan muayene ile teşhis kondu
Yoğun enfeksiyon ve bunun ilerisi artık renkli akıntı, kaşıntı, yanma oluyormuş. Sonrası da Allah korusun erken doğum.
Yani dikkat et randevu günü vs bahane olmasın, gerekirse randevu alabildiğin farklı doktor ya da hastane olsun yeter ki hemen ilaç ile tedavi başlasın. Kesinlikle erteleme lütfen.
Bana reçeteyi yazan farklı bi doktordu. Sonra ben doktoruma söyledim dedim ki bana bu ilaçları yazdı. Hayır onları kullanma benim yazdıklarımı kullanacaksın dedi. Şimdi kendi doktorumun verdiği ilaçları kullanıyorum. Kesinlikle erteleme canım daha yolun başındasın tedbirini alırsan Allah ın izniyle birşey olmaz