Bugün tam 9 haftalığım. Bu akşam bendende geldi farklı aralıklarda bu ikinci ama miktarı bir tık fazlaydı. Bir pedi doldurmaz yinede. Çok açık ve toz pembe. Acile gittik progestan iğne yaptı. Acilin ultrasondan baktı ama cihazları bi değişik doktorunkinden farklı küçük bişey. Kese var kalp atışı var görünüyo doktor daha net görücek yarın bu cihazlar farklı dedi. Yarın sabah doktora gidicez 🤲🏼