Glcntn 18_kuzey Ben hastane çantanı ayarlarken biberon emzik süt sağma makinesi parçalarını herşeyi 5 dk kaynattım hiç bişi olmadı
gkg1029 Gizem5901 bende öyle düşünüyorum kaynatınca ericek ya da herhangi bişey olucak diye korkuyorum 🙈
Byznr281115 gkg1029 her sey kaynatılmaz üzerinde yazar zaten mesela ben mama kaısklarını bırakmak icin kab almıstım o kaynatılmaz yazıyordu o nedenle kaynatmadım
KadersizMelek 18_kuzey bulaşık makinasında en yüksek derecede yıkadım sonra da sirkeli su ile kaynattım ben canım
ElifB08 18_kuzey ilk önce biberon temizleyiciyle sıcak suda güzelce yıkadım, sonra iyice duruladım. Ardından kaynar suda 5 dk ocakta kaynattım öyle kurutmaya bıraktım 🥳
gkg1029 isilKanik ya biri paylaşmıştı geçen haftalar da rengi mi atmış bişeyler olmuş avent aldım bi de o kadar para verip başına bişey gelsin istemem 🤣
gkg1029 Bence yeni kullanılmamış şeyler sonuçta biberon temizleyici var uni babynin onunla yıkayıp kaynar suda biraz beklrticem yeter Li bence çok ta abartmamak lazım ya yok bakteri yok bilmem ne deterjan filan biz nasıl büyüdük 🤣
Byznr281115 18_kuzey ben bebek deterjanı ile önce güzelce yıkadım sonra derin tencerede su kaynattım kaynayan suyun icine attım 3 5 dk beklettim cıkardım temiz kurulamaz bezinin üstünde iyice süzülmesini bekledim