Ben 17+1 im, benim de arada hem alt karnımda hem de sağ kasığımda ani bıçak saplanır gibi bir ağrı oluyor, benim oğlum da hep sağda ama bu ağrılar uzun süreli olmadığı sürece sıkıntı yok diye biliyorum. Çünkü gebelikte hem kabızlık hem gaz problemi oluyor sizin de bildigi gibi yani ben başından beri çekiyorum. Bunun dışında artık bu haftalarda bebek hızlı büyümeye başlıyor dolayısıyla rahim de büyüyor. Bu bıçak saplanır gibi ağrılar rahim gerilmesinden de olabiliyor.