Aycaaa571 Kızlar 1 haftadan beri gribim acile gittik doktor bunları verdi kullansam mı bilmiyorum belirli bir doktorumda yok kime soracağımı bilemedim https://resimyukle.io/r/sYb3OKdTY2
Mikmikbuk Aycaaa571 benim ilaçların aynısını vermiş kadın doğumcum kullanabilirsin dedi. Kullandım iyileştim 10 gün oldu. Yanında aferin forte vermişti onu içme dedi mesela.
BegumKolac Aycaaa571 ben de diş tedavisi için bu antibiyotik ve bu gargarayı kullanıyorum.Dişimde enfeksiyon oluştu, yutkunamıyorum,bir şey yiyemiyorum.İçmekten başka çare yok ne yaZık ki.
Mikmikbuk Mikmikbuk Antibiyotiği 4.günün sonunda bıraktım. Normalde bırakılmaz ama 4 gün yeteri kadar iyi bi süre iyileşmiştimde
Aycaaa571 Mikmikbuk teşekkür edrm bilginiz için reçetelerini okuyunca endişelendim agumentien antibiyotik çünkü bebeğe zararı olur mu diye korktum
Mikmikbuk Aycaaa571 Yok ya onu idrar yolu enfeksiyonu diş enfeksiyonu için de veriyolarmış hep hamilelere araştırdım bende. Ayrıca augmentini 4 farklı doktora sordum onayladılar. 1 i kadın doğumdu 3 ü dahiliyeciydi