Deniz1996 Kızlar 4 gundu cıyer ıynesı yapdırdım.28 haftalık oldum.Ama hayla bebek kendıne gelmedı haraketlerı cok korkuyorum bısey olur dıye.Haraketsızlık kac gun oluyo bılıyomusunuz